logo banner
6. feb 2013 10:25  

250000 km

Hej alle.

Så er min swift fra 2006 ved at runde 250000 km. Passer godt på den og overholder stadig de
Servicer bilen har brug for. Hvorlænge kan motoren blive ved får den står af ? Og kan det betale sig
At købe en ny hvis det sker? Tak

6. feb 2013 11:32  

1

Hvordan med AMT-gearkassen - har den holdt hele vejen uden problemer?
[Slettet bruger]
6. feb 2013 13:09  

2

Swift motor er kendt som en slidstærk motor den altså den mekaniske del smilie så tror der stadig 200000 og mere til smilie
6. feb 2013 17:32  

3

Jamen hvis du passer så godt på den som du skriver, så vil motoren holde længe endnu,, det bliver nok rusten som slår den ihjel først,, så hvis du også holder rusten væk, så vil den bil holde i lang tid endnu,, smilie
7. feb 2013 07:41  

4

Ja. Amt gearkassen virker fint. Skulle blot have en hurtig koblingsjustering, da den rykkede kraftigt ved gearskift. Okay. 200.000 km mere. Det rart at høre smilie smilie troede bare at benzin motorer ryger hurtigere end diesel motorer. Ja rusten kunne blive et problem. Men har kørt meget på motorvejen, så det har nok holdtrusten væk.
7. feb 2013 22:34  

5

Oke´jeg viste ikke at motorvejen kunne holde rusten væk.. jeg troede at det var det som pava , dinitrol og hva de nu ellers hedder gjorde,, måske jeg skulle spare næste tur til pava og kører mere på motorvej.. smilie smilie smilie takker for aftens grin.. smilie smilie
8. feb 2013 07:51  

6

8. feb 2013 07:53  

7

Simon L skrev:
I gamle dage var det sådan med diesel holder evigt og benzin går først men med alt det nye tenik de har proppet i de stakkels dieseler så har især de tyske mærker har haft problemmer især vw.

de eneste ok dieseler findes i franske std biler smilie så benzinen er jo også blevet udviklet og det giver benzin ligeså lang levetid som diesel biler smilie.

Bare pas på motoren kør frisk men ikke fra koldstart det er der motoren bliver mest slidt da alle lejere ikke er varmet op til de mm mål som de skal være ved drifts temperatur smilie og olien ligger i bunden af motoren og skal først til at suges op smilie
8. feb 2013 07:55  

8

I gamle dage var det sådan med diesel holder evigt og benzin går først men med alt det nye tenik de har proppet i de stakkels dieseler så har især de tyske mærker haft problem især vw de eneste ok dieseler findes i franske std biler smilie så benzinen er jo også blevet udviklet og det giver benzin ligeså lang levetid som diesel biler smilie. Bare pas på motoren kør frisk men ikke fra koldstart det er der motoren bliver mest slidt da alle lejere ikke er varmet op til de mm mål som de skal være ved drifts temperatur smilie og olien ligger i bunden af motoren og skal først til at suges op smilie
Log ind
Opret bruger
Seneste billeder Android bilradio Android bilradio Android bilradio Android bilradio Android bilradio